مانتو سنتی | مدل لباس شب | لباس عروس | مدل لباس نوزادی

مدل مانتو سنتی , مدل لباس شب , مدل لباس عروس , الهام عرب , مدل لباس نوزادی , جدیدترین مدل مانتو سنتی , مدل لباس نوزاد

مانتو سنتی | مدل لباس شب | لباس عروس | مدل لباس نوزادی

مدل مانتو سنتی , مدل لباس شب , مدل لباس عروس , الهام عرب , مدل لباس نوزادی , جدیدترین مدل مانتو سنتی , مدل لباس نوزاد

مدل مانتو سنتی , مدل لباس شب , مدل لباس عروس , الهام عرب , مدل لباس نوزادی , جدیدترین مدل مانتو سنتی , مدل لباس نوزاد

طبقه بندی موضوعی

۲ مطلب در ارديبهشت ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۱
  • ۰

علل ایجاد چربی شکمی، ژنتیک، یائسگی، زود رس، کیست تخمدان، استرس زیاد، بی خوابی، تغذیه نامناسب، حرکات ورزشی نامناسب 

بیشتر از میزان مصرف خود کالری بسوزانید

برای لاغر شدن شما باید کالری مصرفی خود را کاهش داده و با انجام ورزش و پیاده روی کالری بسوزانید تا لاغر شوید . با دریافت کالری کمتر و استفاده بیشتر از انرژی، چربی های ذخیره شده را بسوزانید.یک ساعت پیاده روی در روز با سرعت 5 کیلومتر در ساعت حدود 145 کالری می سوزاند . مقدار غذایتان را کاهش دهید. برای اینکه لاغر تر شوید و از شر چربی های دور شکم خلاص شوید باید مقدار غذایتان را کاهش داده و در ظرف های کوچک غذا بخورید . روغن و چربی را از غذای خود حذف کرده و هنگام خوردن سالاد از سس استفاده نکنید . همچنین بهتر است به آهستگی غذا بخورید و تا 20 دقیقه بعد از غذا خوردن صبر کنید تا مطمئن شوید سیر شدید. اگر در رستوران غذا می خورید نیمی از غذای خود را به خانه ببرید و هیچ گاه  پرخوری نکنید.

فیبر بیشتری بخورید مصرف غذاهایی که فیبر بیشتری دارند ، موجب خواهند شد که برای طولانی مدت احساس سیری داشته باشیم . این مواد غذایی سبب پاکسازی بدن ، پایین آمدن سطح کلسترون خون می شود.

آهسته غذا بخورید هرگز با عجله غذا نخورید زیر آهسته غذا خوردن سبب می شود مغزتان پیام سیری را زودتر دریافت کند و تمایلی به خوردن بیش از حد غذا نداشته باشید.

غذایتان را خوب بجوید جویدن بیشتر غذا ها سبب بهبود فرآیند هضم و جذب مواد مغذی در بدنتان می شود . سبب خواهد شد طعم و مزه غذا را بهتر درک نمایید.

غذاهای تند بخورید مصرف غذاهای تند سبب افزایش سوخت و ساز بدن شده و موجب می شود چربی و کالری بیشتری سوزانده و لاغرتر شوید .

روش لاغری با کمپرس آب جوش

گذاشتن کمپرس های مخصوص آب داغ چندین بار در روز سبب شکستن چربی های شکمی و پهلو خواهد شد. تحقیقات ثابت کرده است که افرادی که آب جوش و ولرم زیاد مصرف می کنند و چندین مرتبه در روز شکم خود را با آب داغ ماساژ می دهند سریعتر لاغر می شوند . آب جوش با افزایش شریان های خونی در توده های چربی تحرک ایجاد می کند و سبب کاهش تراکم و انباشته شدن آن ها می شود.

  • ۰
  • ۰

اصلا سوالی که برای من پیش می‌آید این است که اگر خود شما انگیزه کافی برای محقق ساختن رویا را ندارید، چرا فرد دیگری باید به کمک شما بیاید؟ ناسلامتی دل شما باید بیشتر برای خودتان بسوزد؛ وقتی خودتان بی‌خیال همه چیز می‌شوید، چرا بقیه باید به خودشان زحمت بدهند؟

آرزوهایتان را یادداشت کنید !

برای رسیدن به آرزوهایی که در ذهنتان دارید، بهتر است آنها را در جایی یادداشت کنید تا برای رسیدن به آنها راه حل ها و ایده هایی پیدا کنید. زمانیکه آرزوهایمان را در جایی می نویسیم می توانیم به آنها توجه بیشتری داشته باشیم و برای رسیدن به آنها کاری کنیم!

برنامه‌ریزی کنید.

برای آنکه در مسیر رسیدن به آرزوها پیش روید، برای خودتان اهداف میانی تعیین کنید. رمز موفقیت آن است که هدفتان مشخص و ملموس باشد. می‌خواهید بعد از 6 ماه، یک‌سال و یا 2 سال چه کاری انجام دهید؟ به کجا می‌خواهید بروید؟ برنامه عملی بریزید و به این ترتیب یک ‌رؤیا به واقعیت تبدیل می‌شود. روی مقصد و هدفتان تمرکز کنید چراکه بدون هدف تمام انرژی‌تان به‌دلیل اجابت خواسته‌های دیگران به سرعت مصرف می‌شود و یا در اثر برآورده‌کردن نیازهای لحظه‌ای به هدر خواهد رفت.