مانتو سنتی | مدل لباس شب | لباس عروس | مدل لباس نوزادی

مدل مانتو سنتی , مدل لباس شب , مدل لباس عروس , الهام عرب , مدل لباس نوزادی , جدیدترین مدل مانتو سنتی , مدل لباس نوزاد

مانتو سنتی | مدل لباس شب | لباس عروس | مدل لباس نوزادی

مدل مانتو سنتی , مدل لباس شب , مدل لباس عروس , الهام عرب , مدل لباس نوزادی , جدیدترین مدل مانتو سنتی , مدل لباس نوزاد

مدل مانتو سنتی , مدل لباس شب , مدل لباس عروس , الهام عرب , مدل لباس نوزادی , جدیدترین مدل مانتو سنتی , مدل لباس نوزاد

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

عطرها از نظر پخش بو به ترتیب ادکلن، ادوتویلت، ادوپرفیوم و پرفیوم هستند و از نظر ماندگاری و غلظت به ترتیب عصاره پرفیوم، ادوپرفیوم، ادوتویلت و ادکلن می باشند.

پرفیوم : بهترین و ماندگارترین نوع رایحه‌ها با حدود 40 درصد اسانس روغنی هستند. پرفیوم‌ ها از شدت و ماندگاری بالایی برخوردارند و با ارزش ‌ترین نوع رایحه‌ ها به شمار می روند.

ادو پرفیوم : جایگاه دوم بعد از پرفیوم‌ ها را دارند و با داشتن درصد روغن کم تر که اغلب  بین 15 تا 30 درصد است در جایگاه دوم قرار می ‌گیرند.

ادوتویلت : این گروه کم ترین میزان روغن را نسبت به دو گروه پیش دارند که موجب ارزان ‌تر بودن آن‌ ها شده است. این گروه تنها 8 تا 15 درصد روغن دارند.

ادکلن : عموما تنها برای آقایان مورد استفاده قرار می گیرد و چیزی در حدود 4 درصد روغن در آن استفاده شده است.

عطر را به شخصه امتحان کنید

بهترین راه برای خرید عطر این است که خودتان به شخصه آن را امتحان کنید. شاید سلیقه دیگران را قبول داشته باشید و حرف آنها برایتان سند باشد اما باز هم بهتر است که چشم و گوش بسته پیشنهادهای دیگران را نپذیرید. ممکن است عطری که روی بدن شخص دیگری بوی خوبی می دهد، روی بدن شما خوب نباشد. از آنجا که عطر با سطح اسیدی و دمای بدن هر فردی به طور مختلف واکنش نشان می دهد، به همین دلیل بویی متفاوت نیز تولید می کند.

عطر امضای خودتان را بشناسید

هرگز عطری را به این خاطر که از بویش روی دیگری خوشتان آمده است نخرید. عطر امضا چیز منحصر به فردی است، به همین خاطر چیزی که روی دیگری بوی خوبی می‌دهد، الزاماً روی پوست شما هم همان نتیجه را ندارد. یک رایحه مشخص، روی افراد متفاوت، بوی متفاوتی دارد.

عطر امضا به آرایش شیمیایی خاص بدن اشاره دارد و کنترل این‌که پوست ما چه برداشتی از رایحه‌ای که رویش می‌پاشیم دارد، کار اوست. عطرهای امضای منحصر به فرد ما توسط عادت‌های سبک زندگی مشخص ما و انتخاب‌ها، رژیم و داروهایی که مصرف می‌کنیم، نوع پوست و بسیاری عوامل دیگر مشخص می‌شوند. می توان چند نمونه از ادکلن های چهار فصل که مناسب امضای عطری بوده به عطر های هرمس مردانه , ادکلن دیلان بلو 

ادکلن کازاموراتی

عطرها را روی پوستتان تست کنید

عطرها میتوانند در پوست های مختلف روایح متفاوتی را داشته باشند و شیمی بدن هر انسان متفاوت میباشد. احتمال دارد عطری روی پوست یک شخص بوی فوق العاده ای داشته باشد اما روی پوست شما بویش متفاوت بوده و باعث نارضایتی شما گردد. پس یادتان باشد از عطر دیگران که برایتان خوشایند به نظر میرسد بدون تست خریداری نکنید. همچنین این امکان وجود دارد که شما به بعضی از نت ها یا ترکیبات مورد استفاده در عطرها حساسیت داشته باشید. و فقط با تست عطر روی پوست متوجه آن خواهید شد.

 

عطر خریدن یکی از کارهایی است که باید در اوقات فراغت تان انجام دهید، نه زمان هایی که عجله دارید. همانطور که در بالا هم بدان اشاره شد، برای تشخیص عطری که با پوست بدن شما جور درآید، باید اندکی زمان صرف کنید. تعطیلات یا زمانی که برای گشت و گذار به بیرون از خانه می روید و حوصله کافی دارید، زمان مناسبی برای خرید عطر می باشند.

 

 

  • ۰۰/۰۱/۳۱
  • parsa saleh

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی